tisdag 20 april 2010

Tystnaden bryts...



Nu har jag nästintill lovat de flesta i min närhet att börja skriva ordentligt. Nåväl iaf Emma. Men det är tillräckligt!

Vad har hänt sedan sist...?

Jag och Emma har firat ett år, det var fantastiskt - Check!
Jag har fått en ny Iphone efter att ha kraschat min - Check!
Emma har fått jobb på JM - Check!
Allt annat är som vanligt och tuffar på - Check!

Förutom det så har världen drabbats av en misslyckad inledning på allsvenskan av AIK, en hittills ganska kort planerad semester pga ovetande inför framtiden (ja det är ett världsproblem) samt vulkanhysteri.

Nu ska jag förkovra mig lite i dagens nyheter - hört att det är ny aska på gång!
Och nu har ni kanske förstått bilden på Beatrice Ask? Tadaaa... Komikern själv har trätt fram!

1 kommentar:

Emma sa...

Fredrik bloggar - CHECK :D