måndag 15 februari 2010

12 dagars...

Herregud, vad har jag gjort? Tänkte jag imorse.. Jag har ju glömt min älskade blogg. Nädå det har jag inte, men vi har haft fullt upp med OS, tv-inköp och invigning utav den så jag har helt enkelt inte fått plats.

Nåväl.. Vad har hänt sen sist?
Jo tydligen börjdet det gå dåligt för moderaterna. Det finns en soptunna på facebook som har mer "fans" än vad Gudrun Schyman har.
Jag har inte läst Elvis på hela förra veckan, denna fantastiska serie som bara MÅSTE läsas varje morgon. Dags att hämta igen.
Vi har sett världens förmodligen bästa film under 2000-talet, "The Blind Side". Helvete va bra. Rysningar över ryggraden och nära en tår i ena ögat. Se den, NU!

Men framför allt. Vår nya TV. Jag är kär i två saker. Lite kär i min TV, men fantastiskt kär i världens underbaraste sambo.

Nu är det åter till OS-tittandet. Live i mobilen? Tack 2010 och SVT play för att ni finns!
Jobbet? Ja dom får gott vänta!

5 kommentarer:

Emma sa...

med andra ord kommer du inte göran ågonting alls på jobbet förrän os är slut? ;)

Cilla sa...

Liten sån FYI så är Gudrun Schyman partiledare för FI, lykstolpen har mer fans än Mona Sahlin, partiledare för S och soptunnan har fler fans än Fredde, moderaterna.

Rätt ska fan va rätt!
:D

Fredrik sa...

Jag hör lite bitterhet i rösten.. Uppenbarligen har inte min vän Cilla hört talats om Facebook. Men det gör inget vännen min. Att det finns en lykstolpe som har mer fans än Mona Sahlin på Lunarstorm är ju jättekul. Men tyvärr ingenting jag har koll på.

Facebook och Schyman där emot.. Thats my cup of tea.

Cilla sa...

Men du har ju fel Fredrik. Så fel. För jag är medlem i den gruppen på Facebook.

Fredrik sa...

Lunarstorm Cilla.. Du är medlem i den gruppen på Lunarstorm. Men det är okej, man får vara det.