måndag 1 februari 2010

Couples retreat

Justja, i helgen såg vi världens genom tidernas sämsta film. Eller det är kanske att ta i, men den lär lätt topp 10 sämsta filmer jag sett.

Couples Retreat. Eller som den alldeles fantastiska översättaren valt att döpa den till i Sverige "Trubbel i paradiset".

Den var så dålig, så jag vet inte vad jag ska säga. Om man tänker sig ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. Men ändå lite sämre än det. Tänk er den nivån, och så går ni ned ett snäpp till. Jag tror jag kunde räkna mina skratt på ena handen, 3 stycken närmare bestämt (eller var det två?). Nåväl.

5.5 / 10 på IMDB är INTE rättvist, det är på tok för mycket!

Fan va skönt det känns, äntligen kan jag stoppa den där filmen bakom mig. Nu ser vi framåt. Tror det kan bli daybreakers i veckan, den ska tydligen vara rätt bra. Måste sätta mig ned och läsa om den.

Inga kommentarer: