måndag 1 februari 2010

Overall



Tittar på TV8, Aschberg direkt. Fantastiskt program förövrigt.

Men jag fastnade för en sak. Mannen. Myten. Legenden. Bosse Bildoktorn. Denna fantastiskt härliga människa som med hjälp av avocado kan ta sig den extra kilometer som behövs för att komma till verkstaden.

Men hans kommentar om mode tar ändå priset. Han pratade om att han alltid hade overall hemma, och då kommer den fantastiskt ljuvliga kommentaren.

"En härlig overall med det rätta snittet"

Jag vill verkligen se det där rätta snittet. Jag tänker så det knakar, men jag kan inte se det. Är det som på JC, man går in, ber dem nåla lite i overallen och sedan blir det skräddarsytt.

Ska köpa en overall med det rätta snittet.

Kan ju inte bli annat än snitsigt!

1 kommentar:

Ewa sa...

Hehe! Då förväntar jag mig att du har den på dig när jag träffar dig nästa gång! Jag kanske kommer på en "surprise visit".