lördag 9 januari 2010

Äntligen...


Efter månader av tjat, nu är den äntligen här.. Bloggen ni alla väntat på. Den är fräsch, mångordig och underbar men framförallt alldeles fantastisk. Alla ni som har mängder av bloggar i er "bookmark" i Internet Explorer - dags för en förändring. Detta ÄR och kommer förbi den enda blogg ni någonsin kommer behöva.

Känns det som en överdrift, nåväl tänk er detta och sen snäppet över - då är vi ungefär på den nivå ardislistan ligger.

Jag har faktiskt ingen aning om hur man ska skriva en blogg, jag kliar mig själv en aning på huvudet och funderar vad som bör finnas med i det första inlägget - förutom en beskrivning av hur fantastisk den är. Hade Cilla bara valt att krama den där björnen utan för BK hade det ju varit en bild som blivit dokumenterad som 2010-års bild - without doubt! Hade till och med övervägt att skicka den till Aftonbladets "tipsa-bild-vinn-71000:-".

Annars då? Har faktiskt kommit fram till att Överskottsbolaget inte är det mest vidriga som finns, sålänge man köper sådant som inte ska tuggas på. Vår korg bestod alltså av tvål, sköljdmedel och peeling. Den som säger att dessa tre går att äta bör avgå genast!

Sådärja, då känner jag mig ganska klar. Visst var det precis vad ni väntat er... Jag förstår er känsla, ni kan inte bärga er förrän nästa inlägg kommer och jag lovar - det vill ni inte missa!

Ardis på er alla!

Inga kommentarer: