torsdag 14 januari 2010

Nu är det fredagsmys

Äntligen Fredag...

Jävligt spännande fenomen, en gång varje vecka - ändå känns det nästan som den bästa dagen på hela veckan, visst lördagen är tung den också. Fredag känner man liksom att all tyngd börjar försvinna som sina axlar och man har två dagar ledigt - ÄNTLIGEN!

Förövrigt hände en sjukt rolig sak imorse. En mycket spännande person som jag satt bredvid på tunnelbanan imorse, han var väl runt 35 år och läste en bok. Han sade "hmmmm" efter varje sida han läste. Fascinerande men framförallt enormt underhållande. Det var snudd på att jag började garva för varje metrosida jag vände på. Då hade jag nog vänt mig om till honom och sagt "Oj ursäkta, jag har ticks och måste skratta varje gång jag vänder blad". Undrar hur han hade reagerat, hade han reflekterat över sitt hmm:ande?

Inga kommentarer: