måndag 18 januari 2010

Måndag, dagen med stort M

Jag ogillar verkligen måndagar, det är riktiga skitdagar... Eller i alla fall denna, känns som att jag verkligen hade behövt en till dags längre helg. Hade varit skönt, softat, myst. Chillat helt enkelt.

Men nu är det som det är och det är bara gilla läget som hästmannen skulle sagt.

Ska klippa mig ikväll, men tyvärr hos någon ny då min ordinariefrisörska är på semester. Hon hade tid 13:e februari och det är en omöjlighet att vänta så länge. Hoppas verkligen att den nya är stabil, annars blir det raseriutbrott 2lax10 ikväll hos dem. Gamla Brogatan är adressen. Saints and Sinners heter stället. Men klipp er hos Caroline, hon är riktigt duktig!

Nu ska jag grotta mig ned ännu mer i mina kunders strulcase som de alltid har på måndagar!

1 kommentar:

Gullå sa...

Tycker du är lite negativ freddan!
Känns som du blivit otrevlig mot mig dem senaste dagarna även, beror det på frisyren?

/ Gullå